خوابگو

تعبیر خواب و رویا

خوابگو

تعبیر خواب و رویا

تعبیر خواب زخم سالک چیست؟

سالک در خواب مقداری پول و مال کهنه و مانده و اندوخته تعبیر شده.
  
با مرجع جامع تعبیر خواب و رویای خوابگو، خواب های شما معنا دارند...
این را جای دیگر هم توضیح داده ام ولی تکرار آن خالی از فایده نیست. در خواب و تعبیر آن استنباط خود خواب بیننده اصل و اساس قرار می گیرد و این استنباط باید درحین خواب حاصل گردد نه در بیداری و فردای شبی که خواب دیده اید.
در مورد همین سالک مثال می زنم.
مثلا در خواب می بینید که زخمی بر گونه یا ساعد و ساق شما به وجود آمده. اگر در همان خواب استنباط و ادراک حاصل شود که آن زخم سالک است برای تعبیر همان استنباط شما یعنی سالک ملاک داوری قرار می گیرد و چنانچه در خواب ندانید آن زخم چیست اما فردای شبی که خواب دیده اید فکر کنید که دوش در رویا بر گونه و ساعد خویش دیدم احتمالا سالک بوده به هیچ وجه تشخیص شما محل اعتبار نیست و آن زخم به فرض که سالم هم باشد یک زخم عادی تعبیر می شود.
پس اگر در خواب زخمی بر صورت یا ساعد و ساق خویش ببینید و بدانید که سالک است به طور مطلق مال اندوخته ای است که سبب دردسر و زحمت می شود.
مثل پولی که به امانت نزد کسی گذاشته باشند و این پول زمان زیادی بماند و صاحبش برای باز پس گرفتن آن اقدام نکند. این پول اندوخته جهت امانت دار دردسر و زحمت به وجود می آورد چون نمی تواند از آن استفاده کند و در مقابل مجبور است مراقب و پاسدار آن باشد که دزد نبرد. همین طور است قالی و لباس گران قیمت که نزد کسی یا جائی امانت نهاده باشند.
یکی از معبران نوشته وام نپرداخته یا طلب کهنه و نگرفته نیز به صورت سالک نموده می شود که بر گونه وام دار در خواب پدید می آید.

همچنین بخوانید: تعبیر خواب صفحه گرامافون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد