خوابگو

تعبیر خواب و رویا

خوابگو

تعبیر خواب و رویا

رشوه گرفتن در خواب نشانه چیست؟

اگر در خواب دیدید که به کسی رشوه دادید ، در واقعیت ممکن است در بیداری احساس نابودی به شما دست بدهد. به احتمال زیاد غم و اندوه شما ناشی از تحقیر شخصیتتان ، ضعف در سلامتی یا تنزیل درجه شغلی خواهد بود. این امکان نیز وجود دارد که منتظر رای دادگاهی باشید که متأسفانه به نفع شما نخواهد بود.

 

 

با مرجع جامع تعبیر خواب و رویای خوابگو، خواب های شما معنا دارند...

اگر خواب ببینید که رشوه می گیرید ، احتمالا در بیداری وسوسه خواهید شد و ممکن است یک عمل شرورانه انجام دهید. اگر دیدید که یک شخص غریبه در حال رشوه دادن مبلغ کلانی به یک شخص عالی رتبه دارای مقام رسمی است ، پیش بینی می شود که بزودی شاهد برخی درگیری ها باشید. در کل خواب دیدن رشوه به شما توصیه می کند بی طرف باشید و مداخله نکنید.

رشوه گرفتن در کتاب تعبیر خواب نوشته شده توسط میلر ، خوشبختی و سعادت بی حد و حصر را پیش بینی می کند. برای تجار و بازرگانان ، این خواب معاملات نقدی بسیار موفقی را در اینده پیش بینی خواهد نمود. اگر خواب ببینید که رشوه داده اید ، پیشگویی به شما می گوید که فرصت حل مشکلات را با یک کار نا بخردانه از دست خواهید داد. این احتمال وجود دارد که افرادی که در اطرافتان زندگی می کنند برای عدم انجام کاری شروع به انتقاد از شما  کنند و احتمالاً خیلی سریع ناراحت خواهید شد.

اگر دختر جوان مجردی خواب ببیند که پول یا جواهر رشوه گرفته ، این خواب ازدواج او را با مرد ثروتمندی که دوستش دارد و نه به خاطر پول بلکه به خاطر مهربانی و طبیعت منحصر به فردش عاشقش شده است پیش بینی می کند.

اگر مشاهده کردید که کسی رشوه ای به دیگری می دهد ، این بدان معنی است که شما دچار مشکل می شوید و ممکن است احساس ناراحتی کنید. اگر در خواب به شخصی که می شناسید رشوه داده باشید ، باید بدانید که مشکلات زیادی به دلیل اشتباهتان برایتان پیش خواهد امد.

اگر برای رشوه خواری دستتان به خون الوده شده ، در تجارت موفق خواهید شد و تغییرات بزرگی در زندگیتان اتفاق خواهد افتاد.


همچنین بخوانید: تعبیر خواب لوبیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد