خوابگو

تعبیر خواب و رویا

خوابگو

تعبیر خواب و رویا

بیماری در خواب چه تعبیری دارد؟

بیماری در خواب فسق و فجور است و کذب و دروغ . اگر کسی ببیند که بیمار است و از رنجوری رنج می برد خواب او می گوید که با مردم و اطرافیان خویش صدیق و ...

 

 

با مرجع جامع تعبیر خواب و رویای خوابگو، خواب های شما معنا دارند...

راستگو نیست و به دیگران دروغ می گوید و خیانت می کند. چنانچه بیننده خواب در خواب ببیند که بیمار است و در خانه خودش نیست و چنانچه ببیند بیمار است و با کسی حرف نمی زند بیمار می شود و بیماری او طولانی می گردد ولی اگر ببیند حرف می زند بیمار می شود و زود شفا میابد. اگر ببیند بیمار است و در خانه خودش خوابیده و برای او بستری گسترده از جانب افراد خانواده اش رنج می بیند. از امام جعفر صادق علیه السلام نقل شده که اگر کسی ببیند در خواب بیمار است و می نالد از غم فراغت میابد و اگر از بیماری خودش راضی و خشنود بود خواب او نیکو است و اگر ببیند که بیمار و برهنه است می میرد.

تعبیر خواب مریض شدن: سرماخوردگی

دیدن سرماخوردگی در خواب در ابتدا می‌تواند بیشتر توسط افرادی که خود سرما خورده‌اند دیده شود که این خواب تعبیری به همراه ندارد ولی اگر شما در این حالت قرار ندارید و خواب سرماخوردگی مشاهده کردید می‌توان تعابیری را برای آن بیان کرد. سرما خوردگی‌ها می‌توانند همراه با سرفه، آب ریزش بینی، تب و… باشند که هر کدام از این موارد تعابیر جداگانه‌ای دارند. به طور کلی معبرین چینی برای دیدن سرماخوردگی در خواب می‌گویند:

تعبیر خواب بیماری: تب

در خوابهای ما دیدن تب و تب داشتن هشدار روح است در مقابل همه حوادثی که به نحوی می توانند محرک و آزار دهنده باشند چه خوبی ها و چه بدی ها…

تعبیر خواب مریضی: اسهال

آنلی بیتون می‌گوید: اگر در خواب ببینید که فردی دچار اسهال شده، به معنای آن است که در اثر بی‌دقتی دیگران از انجام کار خود ناامید شده که این امر موجب نگرانی شما می‌شود.

تعبیر خواب مریض شدن: استفراغ

دیدن استفراغ در خواب، نشانه آن است که شانس به شما رو می کند.

تعبیر خواب زخمی شدن:

زخم و زخمی شدن نیز میتواند نشانگر بیماری باشد؛ زخم و جراحت نشانه احساسات آسیب دیده و تاثیر حاص از ضربه‌های روحیه گذشته است.


همچنین بخوانید: تعبیر خواب آفتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد